17 بازی بزرگ مورد انتظار بازیبازها در سال 2013

ساخت وبلاگ
 
در این لیست سعی کردیم 20 بازی بزرگ مورد انتظار بازیباز ها در سال 2013 رو گرد اوری کنیم . یکی از تفاوت های مهم این لیست با لیست 13 بازی ، این هست که بیشتر بازیهای موجود در این لیست ، برای ساخت روی کنسول های بعدی تایید شدن . مثل Gran Turismo 6 و برخی دیگر در حد شایعه برای این نسل هستن . 
 
 
از طرفی در حال ورود به نسل جدید هستیم و هنوز این بازیها نیومدن . به همین دلیل اسم لیست شده مورد انتظارترین بازیهای 2013 که امیدوارم بپسندید . پس در این لیست منتظر بازیهایی مثل : God of War: Ascension ، Tomb Raider ، Crysis 3 ، Watch Dogs و ... نباشید .
 
 
نکته 1 : اول یا آخر بودن بازی به معنای برتری یک بازی ، بر بازیهای دیگر نیست .
نکته 2 : تمامی بازیهای موجود در لیست در حال ساخت هستند و یا خبر شروع ساخت آنها منتشر شده .
نکته 3 : چند بازی در این لیست وجود دارند که رسما ، بازیهای نسل بعدی هستند که این مورد از طرف کارگردان بازی تایید شده . 
 
 
 
Forza Motor Sport 5 
 
 
فورزا 4 گل سرسبد ریسینگ شبیه ساز بود و به قدری عالی عمل کرد که به سرعت از رقیب دیرینه خود یعنی Gran Turismo پیش افتاد . طبق شایعات ، بازی در حال ساخت برای کنسول بعدی مایکروسافت است . علت این موضوع هم آگهی استخدامی است که استودیو Turn10 چندی پیش منتشر کرد . همانطور که میدانید Turn10 امسال بازی بزرگی را عرضه نکرده و بازی Forza Horizon هم توسط استدیو Playground عرضه شده .
 
Red Dead Redemption 2
 
 
برترین بازی این نسل به عقیده بسیاری از اهالی فن جاده سرخ رستگاری است . استودیو راک استار عادت بدی دارد . آن هم این است که معمولا برای بازی های تاریخی و بسیار بزرگ خود بسیار دیر به دیر ادامه میسازد . همانطور که جاده سرخ رستگاری به نوعی بازسازی عنوان قبلی این شرکت در غرب وحشی است .
 
مدتی بعد از موفقیت بازی شایعاتی مبنی بر ادامه ساخت بازی برای این نسل به وجود آمده بود که البته این شایعات با لیست های مختلف استخدامی قوت گرفت . اما چند ماهی هست که این شایعات به فراموشی سپرده شده و فعلا عمده تمرکز راک استار بر روی عنوان GTA 5 است که تا چندی دیگر راهی بازار خواهد شد .
 
Alan Wake 2
 
 
تنها عنوان انحصاری واقع گرایانه x360 . بازی با تم ترس و ، وحشت . بعد از اینکه استدیو Remedy با کلی زحمت و صرف وقت فراوان و 5 سال کار روی بازی آنرا روانه بازارکرد ، انتظار فروش پایین را نداشت و به همین دلیل ادامه بازی ، علی رغم علاقه سازنده از طرف مایکروسافت منتفی اعلام شد . اما بعداز مدتی و با توجه به درخواست های مکرر هواداران ، شماره اول بازی به همراه تمامی الحاقات برای PC و LIVE منتشر شد که با استقبال بی نظیری روبرو شد و همین موضوع نظر مایکروسافت را تغییر داد . در حال حاضر Remedy در حال کار بر روی یم بازی بزرگ ، روی پلتفرم مایکروسافت است . اما مشخص نیست که این بازی نسل بعد است یا در نسل حاض منتشر خواهد شد . 
 
Battle Filed 4
 
بتل فیلد 1 عملا برای رقابت با سری مدرن CALL OF DUTY پا به عرصه کنسولی گذاشت که درنسخه هی 1 و 2 خود بسیار خوب عمل کرد . اما در نسخه سوم و با موتور نسل بعدی خود قافله را به MW3 واگذار کرد و آنقدر نسبت به MW3 بد عمل کرد که احتمال ساخت نسخه 4 بازی از بین رفت . البته این موضع با شایعات موجود در وب فعلا زیر سوال رفته و بازی بتل فیلد 4 ، به احتمال 90% عرضه خواهد شد .
 
Metal Gear Solid 5
 
 
هیدئو کوجیمای بزرگ ، بارها اعلام کرده که قصد ساخت نسخه جدید از سری META GEAR راندارد . اما این رمز اوست و هر بار که اینگونه سخن گفته ، شاهد ساخت نسخه جدید ازاین بازی بوده ایم . بازی بزرگ Metal Gear Solid 5 به احتمال بسیار زیاد با موتور نسل بعد کونامی در حال ساخت است و حتی احتمال MULTI شدن بازی وجوددارد . 
 
Gran Turismo 6
 
 
بازی ای که بیش از 6 سال درحال ساخت بود و بعد ازانتشارش نه تنها پیشرفت بزرگی نداشت ، بلکه باعث ناامیدی طرفداران بازی هم شد . از رانندگی اجباری راننده همراه گرفته تا ماشین های کم و ... همگی باعث شدند که فعلا برنده ریسینگ شبیه ساز این نسل FMS 4 باشد . استدیو POLY PHONY DIGITAL طی خبری اعلام کرد که به زودی از نسل بعدی Gran Turismo پرده برداری خواهد کرد . ساخت Gran Turismo 6 قبلا توسط POLY PHONY DIGITAL تایید شده بود . این بازی احتمالا برای Lunch کنسول PS 4 درنظر گرفته شده است . 
 
Mirror Edge 2
 
 
پارکور ورزشی مفرح وعالی برای رد شدن از موانع مختلف است . بر همین اساس شکت پول پرست EA کلید ساخت بازی را زد که به Mirror Edge معروف شد . بازی ای که داستانش تمی سیاسی و دیکتاتور مانندداشت و بازیباز در بازی کنترل دختری پارکور باز رابه عهده داشت که هدف اصلی او ، و گروهش رساندن خبرهای مهم با ، رابط انسانی به دیگر اشخاص بود ، حکومت به این خبر ها دسترسی نداشته باشد . در همین رابطه Artwork هایی در وب منتشر شده بود که نشان از تایید ادامه ساخت بازی توسط EA میداد .
 
Pery 2
 
 
تا همین چند ماه پیش این بازی در دست ساخت بود و حتی آنونسی تبلیغاتی از بازی هم منتشر شد و ساخت بازی تایید شد . اما بعد از مدتی و به دلیل مشکلات شرکت سازنده ، این بازی کلا لغو شد . هر چند طیق گفته های ناشر بازی همچنان در حال ساخت است . 
 
Stalker 2
 
 
پس از ساخت نسخه اول بازی ، به دلیل مشکلاتی که توسط ناشر به وجودامد ، تیم ساخت وتوسعه بازی به 2 تیم مجزا تشکیل شدند . گروه اول همان افرادی بودند که بازی METRO 2033 را ساختند و گروه دوم هم در حال ساخت بازی STALKER 2 بودند که ناگهان خبر توقف پروژه به دلیل مشکلات مالی ازطرف ناشر اعلام شد . این خبر آب پاکی بر طرفاران بازی بود . بازی STALKER و METRO تنها بازیهای بزرگی هستند که از سیستم هوش مصنوعی فوق العاده پیچیده و اکوسیستمی بهره میبرند که حاصل آن بازی ای بسیار واقع گرایانه درباره حوادث چرنوبیل وتونل های زیر زمینی متروی مسکو بود . 
 
اما چندی یش BETHESDA خبر از خرید حق سخت بازی STALKER را داد . تنها امید امیود واری هواداران بازی تغییر نکردن بازی دردست BETESDA است . خبر ادامه ساخت بازی تایید شده و تایید شده که این بازی برای کنسولهای نسل حاضر هم منتشر خواهد شد . 
Final Fantasy 14
 
 
سالها انتظار ! سالها صبر ! ایا این بازی بالاخره دراین نسل عرضه خواهد شد ؟ همین ! 
 
Resident Evil 2 : remeak
 
 
 
درمورد این بازی همه چیز بستگی به موفقیت نسخه 6 بازی دارد ! این به معنای طرفداری هوادارن از این سری را دارد . البته هوادارن زیادی خواستار بازسازی نسخه 2 این بازی شده اند که در نوع خود عنوانی بی نظیر با غولهایی فوق العاده بود. یوشیاکی هیرایاشی طی گفت وگویی با GAME SPOT اذعان داشته که در صورت پشتیبانی هواداران از نسخه جدید حتما ساخت نسخه بازسازی RE2 در دستور کار این شرکت قرار خواهد گرفت . 
Dragon Dogma 2
 
 
 
خبرهای خاصی در مورد این بازی وجود ندارد و تنها نکته به صحبتهای کارگردان بازی بر میگردد که گفته ، دنیای این بازی در نسخه اول ، تنها بخشی از دنیای بزرگ موجود در ذهنش است و بسیار علاقه مند به ساخت دنباله بازی است . 
 
Portal 3
 
 
طی خبری که چند وقت پیش منتشر شد کمپانی Valve به دنبال افرادی برای تست و بررسی چند بازی بزرگ این شرکت است که هنوز منتشر نشده و به همین منظور یک Playtester Survey در فروم خود ارسال کرده است. 
 
همچنین طی مصاحبه Gabe Newell رئیس کمپانی Valve با یکی از مجلات حوزه گیم ، او به این نکته اشاره کرد که " به دلیل استقبال زیاد و خرید بازی portal 2 از سوی مشتریان ما به فکر ساختن بازی بعدی این عنوان خواهیم بود " ، اما زمانی برای آن مشخص نکرد . اما چیزی که مشخص است علاقه Valve به ادامه ساخت این سری است که باعث شده شایعات ساخت بازی بسیار قوت بگیرد .
 
MW 4
 
 
طبق خبرها و شایعاتی پراکنده سازنده بازی استدیو نه چندان مطرح و معروف Neversoft است . این استودیو سازنده سری بازی های Guitar Hero و Tony Hawk است . از طرفی Infinity Ward در لیستی که منتشر کرده به دنبال شخصی برای پر کردن جای انیماتور ارشد تیم CoD 10 است و به این نکته اشاره کرده که "ما به دنبال انیماتور ارشد هستیم که تجربه در بازی سازی و علاقه به کار بر روی فناوری نسل بعد را داشته باشد " .
 
البته آخرین خبر قطعی در مورد این بازی مربوط به صدا گذار شخصیت کاپتان پرایس یعنی Bill Murray است که طی مصاحبه ای گفته : " جدیدترین عنوان از این سری یعنی Call of Duty: Modern Warfare 4 در حال تولید است و من فقط در سری MW ظاهر می‌شوم."
 
Batman: Guardian of Gotham
 
 
 
هیچ اطلاعاتی از این بازی در دسترس نیست و شاید حتی نام قطعی این بازی هم تغییر کند . اما استدیو سازنده بازی رسما تایید کرده که در حال ساخت بتمنی جدید است و به زودی و در زمانی مناسب از ان رونمایی خواهد کرد .
 
Ninja Gaiden 4
 
 
آقای یوسوکه هایاشی، رئیس Team Ninja در گفتگویی با PS Blog گفت : "مطمئن نیستم بازی Ninja Gaiden جدید یا نسخه 4 بازی ، برای کنسول های این نسل منتشر شود " . اوایل 2013 یک یا 2 نسخه از بازی منتشر خواهد شد که هر کدام از آنها داستانی جانبی را دنبال خواهند کرد . همچنین Hayashi در مصاحبه ای با XboxWorld به این نکته اشاره کرد که ما علاقه به دنبال کردن داستان اصلی این سری را داریم اما ، زملان آن مشخص نیست .
 
البته همانطور که در جریان هستید ، نسخه ای جدید از بازی نینجا معرفی شده است که Yaiba نام دارد . پیرو سولاتی خبرنگاران ، پیرامون بازی جدید ، Hayashi در پاسخ به انها گفت : "این بازی یک دنباله برای سری Ninja Gaiden به حساب نمی آید. در واقع زیاد با این سری مرتبط نیست. در دنیای Ninja Gaiden اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است. Yaiba یکی از این اتفاقات است. با این حال طرفداران این سری حتما از این بازی لذت خواهند برد."
 
Star Wars 1313
 
 
 
 
همانطور که در جریان هستید ،این بازی رسما در حال ساخت است . آیا این بازی برای این نسل منتشر خواهد شد ؟ ایا باید برای انتشار این بازی ، در نسل حاضر انتظار بکشیم ؟ پاسخ به این سوالات نامشخص است .
 
طبق اطلاعات موجود ، اپیک تایید کرد که بازی Star Wars 1313 توسط Unreal Engine 3 ساخته شده نه Unreal Engine 4 نسل بعد. Star Wars 1313 هنوز تاریخ انتشار و پلتفروم مشخصی ندارد .
 
 
منبع:bazicenter.com

 

دانلود های کابردی...
ما را در سایت دانلود های کابردی دنبال می کنید

برچسب : اخبار,اخباربازي ها,عكس بازي ها,جديدترين عكسها,بهترين عكس هاي بازي ها,اخبارجالب بازي, نویسنده : مسلم dezab بازدید : 1412 تاريخ : شنبه 23 دی 1391 ساعت: 23:50