«تراوین» از فیلتر در امد

ساخت وبلاگ

  خبرها حاکی از رفع فیلتر بازی آنلاین تحت مرورگر تراوین هستند. این بازی که چند روز پیش به دلایلی فیلتر شده بود، اکنون باز شده است و می‌توان این بازی را که دارای مجوز وزارت ارشاد و درجه بندی «اسرا» است به راحتی بازی کرد. البته هنوز تالارهای گفتگوی این بازی فیلتر بوده و نمی‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. با این وجود طبق آخرین بررسی که ما انجام داده‌ایم، ثبت نام و اقدام به انجام بازی در دامنه‌ی travian.ir به راحتی امکان پذیر است.

 

«تراوین» رفع فیلتر شد
 
تراوین یک بازی آلمانی است که سال‌هاست در فضای مجازی فعال بوده و به زبان فارسی در سرورهای متعدد بازی می‌شود. به گفته‌ی تراوین این بازی بیش از ۱۵۰ هزار بازی‌کننده‌ی ایرانی دارد که ۱۰۰ هزار نفر از آن‌ها فعال هستند. بعد از فیلتر شدن این بازی جمعی از بازی‌سازان ایرانی در حمایت از این اقدام بیانیه‌ای صادر کردند که البته مشخص نشد که چه کسانی این بیانیه را امضا کرده‌اند. قضیه تا کنون مسکوت مانده است.
در سایت تراوین نیز می‌توان اخباری مبنی بر راه‌اندازی ویرایش چهارم بازی به زبان فارسی در سرور ۳ پیدا کرد که ثبت نام آن در حال حاضر شروع شده و تا ۲۰ دی یعنی دیروز ادامه داشت.
احتمالا این سایت هم مانند خیلی از سایتهای دیگر تا مدتی گریبان‌گیر مشکلات فیلترینگ باشد،‌ پس اگر هنگام بازی متوجه شدید که ارتباط با آن قطع شده و باید از روش‌های غیر متعارف استفاده کنید، تعجب زده نشوید.
دانلود های کابردی...
ما را در سایت دانلود های کابردی دنبال می کنید

برچسب : اخباربازي ها,اخباربازي هاي انلاين ,تراوين, نویسنده : مسلم dezab بازدید : 717 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1391 ساعت: 21:23