بازی کامیون رانی جذاب و زیبای Spin Tires

ساخت وبلاگ

  بازی Spin Tires یک بازی کامیون رانی جذاب و فوق العاده سرگرم کننده است. در این بازی شما باید محموله های مختلفی را که عمدتا در خارج از جاده اصلی هستند را بار بزنید و به سمت انبار بروید. اما اینکار به این سادگی ها نیست چرا که این محموله ها در مکان های صعب العبوری قرار گرفته اند و ممکن است کامیون شما توان بالا رفتن از سربالایی را نداشته باشد و یا درون گل و لای گیر کنید.

توجه داشته باشید که در این بازی سرعت حرفی برای گفتن ندارد و باید با آرامش و احتیاط محموله ها را به انبار هدایت کنید. ضمنا هر بار که محموله ها را تحویل انبار می‌دهید به شما امتیاز داده می‌شود و می‌توانید کامیون خود را تجهیز کنید و یا کامیون بهتری برای خود تهیه کنید.
Spin Tires - Level Up 2011
Spin Tires | Size: 49 MB | Mediafire Link
 
 
 
 پسورد فایل: www.3sotdownload.com
منبع:3توت دانلود
 
چنانچه پس از دانلود و نصب بازی با ارورهایی نظیر X3DAudio1_7.dll یا d3dx9_42.dll مواجه شدید فایل های فوق از از لینک زیر دانلود و در پوشه system32 ویندوز خود کپی نمایید تا بازی اجرا شود.
 
 
دانلود های کابردی...
ما را در سایت دانلود های کابردی دنبال می کنید

برچسب : دزآب باران دانلودSpin Tires, Spin Tires , Level Up 2011, ارور d3dx9_42,dll, ارور X3DAudio1_7,dll, بازي اتومبيل هاي سنگين, بازي جديد, بازي رانندگي با ماشين هاي سنگين, بازيهاي ماموريتي, بازی رایانه ای, بازی مرحله ای, حل مشكل ارور d3dx9_42,dll, حل مشكل ارور X3DAudio1_7,dll, دانلود بازي Spin Tires, دانلود بازی pc, دانلود رایگان بازی, دانلود فايل d3dx9_42,dll, دانلود فايل X3DAudio1_7,dll, دانلود مجانی بازی, دانلود گیم کامپیوتر, سایت دانلود بازی, كاميون راني,دزآب, نویسنده : مسلم dezab بازدید : 1763 تاريخ : سه شنبه 19 دی 1391 ساعت: 21:30