دانلود بازي كراش 2 براي گوشي هاي ايفون

ساخت وبلاگ

 

 

اگر شما هم قبلا پلی استیشن بازی کرده باشید حتماً یکی از بازی های مورد علاقه، بازی بسیار زیبا کراش بوده که ورژن های مختلفی از جمله مرحله و ماشینی داشت و باید خاطرات بسیار شیرینی از بازیه محبوب داشته باشید و شاید دوست داشته باشید باز هم این بازی Crash Bandicoot رو تجربه کنید تا خاطرات زیبا گذشته برایتان مرور شود.

اما این بار نه با پلی استیشن بلکه بازی کراش را با گوشی موبایل آیفون خود می توانید بازی کنید. به همین خاطر امروز بازی بسیار زیبا کراش ماشینی برای گوشی های آیفون و آیپاد را آماده کرده ایم تا از آن لذت ببرید. اگر شخصیت کراش را دوست دارید می توانید در بازی آن را انتخاب کنید در غیر این صورت می توانید 9 شخصیت دیگر موجود در بازی را انتخاب کرده و مسابقه را شروع کنید.

در مسیر مسابقه اتومبیل سلاح های می باشد که باید آن ها بر دارید و از آنها برای اولین نفر به خط پایان رسیدن استفاده کنید حتی می توانید با موشک دیگر شرکت کنندگان در مسابقه را بزنید و اسلحه های جالبی در مسیر وجود دارد تا بتوانید دیگر شرکت کنندگان را عقب بندازید. در هر مسابقه 4 کاراکتر شرکت می کنند که به جای یکی از آنها شما بازی خواهید کرد. امیدوارم از این بازی گوشی آیفون گوشی آیپاد خاطره انگیز لذت ببرید. این بازی گوشی آیفون نیاز به سیستم عامل آیفون ورژن 2.1 به بالا دارد.

 

 

 

 

 

دانلود های کابردی...
ما را در سایت دانلود های کابردی دنبال می کنید

برچسب : Crash Bandicoot Nitro Kart2 1,0,5 iPhone iPod , بازی اتومبیل رانی کراش برای آیفون, بازي ايفون,بازي هاي ايفون,دانلود جديدترين بازي هاي ايفون,دانلود كراش 2براي ايفون,دانلود بازي كراش براي ايفون, نویسنده : مسلم dezab بازدید : 1143 تاريخ : سه شنبه 5 دی 1391 ساعت: 1:24