دانلود کرک جداگانه بازی Call of Duty: Black Ops 2 – حل مشکلات و ارورهای بازی Call of Duty: Black Ops

ساخت وبلاگ

  الاخره پس از مدت ها انتظار بازی Call of Duty: Black Ops 2 منتشر شد می توان گفت که بازی های Call of Duty از پرطرفدارترین بازی های جنگی و تیراندازی هستند بازی در آینده و در سال ۲۰۲۵ آغاز میشود در جایی که دنیا تغییرات زیادی کرده است و تجهیزات و ادوات جنگی هم پیشرفته های خارق العاده کرده اند و در بازی جنگ افزارهایی هستند که هنوز شاید در مرحله آزمایشی هستند قسمتی از بازی در دهه هشتاد میلادی رخ می دهد در جایی دو شخصیت اصلی بازی woods و mason نسخه قبل بازی قرار دارند و داستان بازی از روایت که woods می گوید شروع می شود این نشان دهنده این است که او در داستان قبلی black ops زنده مانده است در سال ۲۰۲۵ شخصیت بازی دیوید میسون و گروهش هستند که همان پسر alex mason داستان قبلی black ops است شما خودتان بازی را انجام دهید تا تجربه ی جنگی سخت در آینده نه چندان دور را داشته باشید.

 
دوستان براتون کرک های سالم و تست شده SKiDROW – fix – 3DM  بازی را آماده دانلود کرده ام این کرک ها کلیه ارورها و مشکلات بازی Call of Duty: Black Ops 2 را برطرف می کند . دوستانی که با کرک های زیر مشکلشان حل نمی شود قسمت رفع مشکلات و ارورهای بازی را در ادامه مطلب حتما بخوانند .
 
 
پسورد فایل زیپ : www.nokiadownload.ir

نوع کرک : SKiDROW – FIX -3DM

حجم کرک : …..

 

لینک دانلود

دانلود کرک ۳DM بازی Call of Duty: Black Ops 2 با لینک مستقیم

دانلود کرک SKIDROW بازی Call of Duty: Black Ops 2 با لینک مستقیم

دانلود کرک fix بازی Call Off Duty:Black Ops 2 با لینک مستقیم

……………..

توجه : دوستانی که با کرک های زیر مشکلشان حل نمی شود قسمت رفع مشکلات و ارورهای بازی را در ادامه مطلب حتما بخوانند .

 ادامه مطلب + دانلود ترینر + SAVE

……………………………………………………………………………

لینک کدهای تقلب    

دانلود ترینر ( کدهای تقلب ) بازی Call of Duty: Black Ops 2

……………………

لینک دانلود سیو + آموزش استفاده   

دانلود SAVE کامل مراحل بازی Call of Duty: Black Ops 2
………………………………………

آموزش استفاده :

ابتدا فایل سیو بالا را دانلود و سپس از حالت فشرده خارج کنید فایل های موجود در پوشه player بازی را در محل نصب بازی جایگزین فایل های پوشه player بازی کنید .

…………………………

  آپدیت های بازی 

دانلود آپدیت بازی Call Off Duty:Black Ops II

 

حل مشکلات و ارورهای بازی 

1- عزیزانی که در بازی با ارور Has Stopped Working روبرو میشوند و یا بازی هنگام کلیک هیچ عکس العملی نشان نمیده و اجرا نمیشه کرک شماره ۲ رو از اینـــــــــجا دانلود کنند مشکلشان حتما حل خواهد میشود. .

۲- دوستانی که ارور FATAL دارن ، برای رفع مشکل رو فایل .EXE بازی خود کلیک راست کنید و به قسمت Properties بروید ، حالا روی Tab ، Compatibilit کلیک نمایید سپس تیک Run This Program In Compatibility Mode For را فعال نموده و بر حسب ویندوز خود قسمت پایین آن را انتخاب کنید . بعد از فعال نمودن تیک قبلی ، تیک Disable Display Scaling On High DPI Setting را نیز فعال نموده و روی OK کلیک نمایید.

۳- عزیزانی که بازیشون ارور cannot open file for saving میده نام پوشه بازی را به Activision تغییر بدن.

۴- دوستانی که مشکل پریدن به بیرون سیاه شدن ، مشکل اسب مرحله افغانستان ، مشکل اجرا نشدن بخش زامبی ها و… رو دارن اپدیت شماره ۱ بازی رو از اینـــــــــــجا دانلود کنن.

5- اگر شما دوستان راهی بلد هستید حتما پیشنهاد بدهید.با اسم خودتان در این پست نمایش داده می شود

 

دانلود های کابردی...
ما را در سایت دانلود های کابردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مسلم dezab بازدید : 4144 تاريخ : يکشنبه 17 دی 1391 ساعت: 2:00