دانلود بازی Police Force 2 برای PC

ساخت وبلاگ

 با نسخه دوم از سری بازی های Police Force در خدمت شما هستیم.از آنجا که نسخه پیشین این بازی با اقبال بازی باز ها روبه رو شد سازندگان این شبیه ساز پلیسی جذاب را بر آن داشت تا با رفع نواقص پیشین و تکیه بر نقاط قوت آن شماره ی دوم این بازی را با افزودن ویژگی های جدید و متنوع راهی بازار کنند.همچنانکه از نام بازی پیداست در این بازی در نقش پلیس به حفظ امنیت جامعه و برقراری قوانین و مقررات خواهید پرداخت.از جمله ماموریت های شما در این بازی حضور در تصادفات رانندگی و مقابله با هنجار شکنی هایی نظیر آدم ربایی و غیره خواهد بود.در این راستا شما با به همراه داشتن انواع اسلحه گرم و سرد ، دستبند ، بیسیم و… به انجام وظایف خود خواهید پرداخت.در این نسخه همچنین یک دفتر ویژه به عنوان محل کار ثابت برای شما در نظر گرفته شده و همچنین در تجزیه تحلیل پرونده هایی که به عهده می گیرید می توانید از پزشکی قانونی هم بهره ببرید.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی جذاب و مهیج را مشاهده کنید.

 
 

تصاویر محیط بازی :

Police S2 دانلود بازی Police Force 2 برای PC Police S1 دانلود بازی Police Force 2 برای PC

Police S4 دانلود بازی Police Force 2 برای PC Police S3 دانلود بازی Police Force 2 برای PC

Police S6 دانلود بازی Police Force 2 برای PC Police S5 دانلود بازی Police Force 2 برای PC 
 
مشکلات رایج:
۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.
۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.
۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.
 
caution دانلود بازی Police Force 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
 
 
 

password دانلود بازی Police Force 2 برای PC پسورد فایل : www.downloadha.com

download دانلود بازی Police Force 2 برای PCلینک دانلود – 754.2 مگابایت لینک کمکی    

دانلود های کابردی...
ما را در سایت دانلود های کابردی دنبال می کنید

برچسب : X بازی POLICE FORCE 2 برای کامپیوتر, بازي Police Force 2, بازي دزد و پليس براي كامپيوتر, بازي شبيه ساز پليس, دانلود Police force 2, دانلود Police Force 2 براي كامپيوتر, دانلود بازي Police Force 2, دانلود بازي هاي 2012 براي PC, دانلود بازی POLICE FORCE 2 برای PC, دانلود بازی با لینک مستقیم, دانلود رايگان Police Force 2, دانلود مستقيم بازي Police Force 2, دانلود مستقیم بازی POLICE FORCE 2, دانلود کرک بازی POLICE FORCE 2, كرك بازي Police Force 2, نویسنده : مسلم dezab بازدید : 912 تاريخ : پنجشنبه 30 خرداد 1392 ساعت: 13:29