حل مشکلات بخش Mercenaries در بازی Resident Evil 6

ساخت وبلاگ

 بازی رزیدنت اویل ۶ از هولناک ترین و قشنگ ترین بازی های است که امسال منتشر شد اما با وجود اینکه مدت زیادی از انتشارش می گذرد ولی بازهم مشکلاتی در بازی هست یکی از این مشکلات در بخش Mercenaries بازی است که سیو نشدن و اجرا نشدن بخش Mercenaries در نسخه بلک باکس بازی RESIDENT EVIL 6 وجود دارد امروز برای دوستانی که نسخه Blackbox بازی دارند مشکل این بخش را به صورت تخصصی حل می کنم .

 
اول از همه کرک آنلاین بازی resident evil 6 را دانلود کنید .
نرم افزارSteam را اجرا کنید.
همزمان با اجرای استیم وارد بازی شوید تا بازی یک SAVE از خودش درست کند  . حالا با زدن کلیک Alt+F4 از بازی خارج شوید و به محل نصب بازی بروید .
الان می بینید فولدری به اسم Save ایجاد شده است  . وارد این پوشه شوید و savedata.bin را با نرم افزار Save Editor باز کنید.
به بخش Other بروید و Profile ID خود را یادداشت کنید به این مسیر بروید و C:\ProgramData\Steam\RLD!\221040\storage و savedata.bin را باز کنید .
 
نکته : حتما از همه سیوهای قبلی خود کپی بردارید تا در صورت بروز مشکل امکان بازگردانی باشد.
 
 
 
حجم کرک مولتی پلیر  : ۲٫۷ مگابایت
نرم افزار های لازم  : Steam / RE6-SAVE EDITOR
منبع : سایت نوکیا دانلود
پسورد فایل زیپ : www.nokiadownload.ir
 
 
 
 
دانلود های کابردی...
ما را در سایت دانلود های کابردی دنبال می کنید

برچسب : اجرا نشدن Mercenaries در بازی Resident Evil 6, بخش Mercenaries در بازی Resident Evil 6, حل مشکل save نشدن بخش Mercenaries در بازی Resident Evil 6, حل مشکل اجرا نشدن بخش Mercenaries در بازی Resident Evil 6, حل مشکلات بخش Mercenaries در بازی Resident Evil 6, دانلود کرک مولتی پلیر بازی Resident Evil 6, رفع مشکل بخش Mercenaries رزیدنت اویل 6, رفع مشکلات رزیدنت اویل 6, علت سیو نشدن بخش Mercenaries در بازی Resident Evil 6, علت کار نکردن Mercenaries در بازی Resident Evil 6, فع تمامی مشکلات Mercenaries, فعال کردن Mercenaries در بازی Resident Evil 6, مشکل در سیو بخش Mercenaries در بازی Resident Evil 6, مشکلات Resident Evil 6, کرک مولتی پلیر بازی رزیدنت اویل 6, نویسنده : مسلم dezab بازدید : 3681 تاريخ : چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 ساعت: 17:13