بازی Matchmaker 2: The Curse of the Deserted Bride برای PC

ساخت وبلاگ

  Matchmaker 2: The Curse of the Deserted Bride – یک بازی زیبا و البته متفاوت به سبک Hidden Object است.بازی از یک داستان عاشقانه اما راز آلود پیروی می کند.مردم شهر پس از نفرین اهریمنان عشق را از یاد برده اند و دیگر هیچ مرد و زنی علاقه ای به یکدیگر نشان نمی دهند.این ترفندی از سوی شیاطین بود برای از بین بردن تدریجی مردم منطقه.اما حالا شما باید این نفرین را از شهر دور کنید و عشق و دوستی را دوباره به مردم باز گردانید.آنها را در جریان قرار دهید و اهریمنان را در رسیدن به هدفشان ناکام بگذارید. این بازی از گرافیک نسبتا قابل قبولی برخوردار است…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.

 

 

تصاویر محیط بازی :

Matchmaker 2 بازی Matchmaker 2: The Curse of the Deserted Bride برای PC Matchmaker S1 بازی Matchmaker 2: The Curse of the Deserted Bride برای PC

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.  

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password بازی Matchmaker 2: The Curse of the Deserted Bride برای PC پسورد فایل : www.downloadha.com

download بازی Matchmaker 2: The Curse of the Deserted Bride برای PCلینک دانلود – 320.9 گیگابایت لینک کمکی

 

دانلود های کابردی...
ما را در سایت دانلود های کابردی دنبال می کنید

برچسب : Matchmaker 2, The Curse of the Deserted Bride, بازی کم حجم فانتزی, دانلود بازي هاي هيدن آبجکت, دانلود بازي هايدن ابجکت 2013, دانلود بازي هيدن آبجکت, دانلود بازي هيدن آبجکت جديد, دانلود بازي کامپيوتر, دانلود بازي کامپيوتر رايگان, دانلود بازي کامپيوتر کم حجم, دانلود بازي کم حجم, دانلود به سبک هيدن آبجکت, دانلود رايگان بازي, دانلود رايگان بازي کامپيوتر, دانلود مستقيم بازي هيدن آبجکت, دانلود مستقيم بازي کامپيوتر, دانلود نسخه کرک شده بازي هيدن ايجکت, نویسنده : مسلم dezab بازدید : 717 تاريخ : يکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت: 21:33